logo
ArEn

نتایج جست و جو:

59

تعداد نتایج:

59

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی دروفاداری مشتریان مطالعه موردی بانک قرض الحسنه مهر استان اردبیل درسال 1392

کلیدواژه: بازاریابی اجتماعی ؛ قرض الحسنه ؛ وفاداری مشتریان

نویسندگان: ایمانی ، مسلم ؛ ابراهیم پور ، حبیب ؛ علی پور ، حسین

ناشر: اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار

هدف این پژوهش بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی دروفاداری مشتریان بانک قرضه الحسنه مهرایران شعب استان اردبیل می باشد پژوهش حاضرازنظر روش پیمایشی و ازحیث هدف کاربردی است جامعه اماری این تحقیق شامل مشتریان بانک قرضه الحسنه مهر ایران درشعب استان اردبیل می باشد برای نمونه گیری ازروش نمونه گیری تصادفی ساده ا... ادامه

سال:1392

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بهره مندی از وام قرض الحسنه بر اثر بخشی و کارایی فضای کسب و کار با محوریت وام های روستایی در صندوق کار آفرینی امید شهرستان اصفهان

کلیدواژه: اثر بخشی و کارایی ؛ روستا محور ؛ کسب و کار خرد و متوسط

نویسندگان: خدیور، حبیب

ناشر: هفتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری

بهبود فضای کسب و کار در محیط های روستایی و افزایش ثروت در بین روستایی از دغدغه های بیشتر جوامع بشری است در فرآیند توسعه اقتصادی، اجتماعی، به ویژه صنعتی کلیه جامعه های اقتصادی ، بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط روستایی ، از جایگاهی ویژه برخوردار هستند. با توجه به جایگاه بنگاه های کوچک و متوسط به ویژه ا... ادامه

سال:1400

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

شناسایی و اولویت بندی راهبردهای توسعه بانکداری اجتماعی در بانک قرض الحسنه رسالت

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت ؛ بانکداری اجتماعی ؛ نظام بانکی

نویسندگان: هاشم زهی ،فائزه ؛ سالارزهی، حبیب اله ؛ محمد پور، سمانه

ناشر: اولین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد

سیستم بانکداری امروزی با مساله ای به نام بانکداری اجتماعی روبه رو شده است. بانکداری اجتماعی به همراه توسعه ارتباطات میتواند تاثیرات بسزایی بر رشد بانکداری پایدار و مدرن داشته باشد. براین اساس هدف پژوهش حاضر شناسایی و اولویت بندی راهبردهای توسعه بانکداری اجتماعی در بانک قرض الحسنه رسالت است. مطالعه ح... ادامه

سال:1400

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

ارائه مدل بانکداری اجتماعی در شعب بانک قرض الحسنه رسالت

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت ؛ بانکداری اجتماعی ؛ راهبرد

نویسندگان: هاشم زهی ،فائزه ؛ سالارزهی، حبیب اله ؛ محمد پور، سمانه

ناشر: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری

بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان اولین بانک ارائه دهنده خدمات بانکداری اجتماعی برای حفظ پیشرو بودن در این عرصه باید تلاش کند تا در پذیرش خدمات بانکداری اجتماعی از سوی مشتریان مقدم باشد، بنابراین باید زودتر از سایرین عوامل موثر را با تمرکز بر مشتریانش شناسایی و موانع پذیرش این نوع بانکداری را بر طرف سا... ادامه

سال:1400

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان براساس مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(مطالعه موردی: موسسه قرض الحسنه جوانان خیر مهاباد)

کلیدواژه: تسهیلات ؛ مدیریت ارتباط با مشتریان ؛ مشتری ؛ وفاداری

نویسندگان: مزرنگ ، ابراهیم ؛ کریمیان ، عبدالله ؛ ابراهیمی نژاد ، لقمان ؛ محمد پور ، کمال

ناشر: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی

پژوهش حاضر با موضوع بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان براساس مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان در موسسه قرض الحسنه جوانان خیر شهرستان مهاباد در سال 1390 انجام شد. برای نیل به هدف فوق سه فرضیه، تدوین و مورد آزمون قرار گرفت.روش تحقیق مورد استفاده توصیفی همبستگی بوده وجامعه آماری این تحقیق شامل 845 نفر... ادامه

سال:1392

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل